Thursday, December 28, 2006

Maria engagement



heheh.. eppy engagement day untuk member aku si maria, sebenranya aku dok temankan si esah sbg tukang make up ( aku ni tukang nyibuk snap sana sini jer laa ) upss lupa lak nak cakap pada 'peminat-peminat ' blog aku yang dok kalut aku tak update tu .. aku sepi tanpa berita atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan ..( nanti nanti la aku cerita) ok berbalik pada cerita engagement maria ni , ni detailsnya

tema : orange
tarikh : maap la aku tak hengat
lokasi : Wangsa Maju
Menu : nasi putih ala kampung ( siap bubuh sambal tumis petai lagikk ) perghhhh


* alasan aku boldkan menu tu adalah untuk menunjukkan aku mmg hyper sket bab makan2 ni lagipun hujung-hujung tahun ni jarang plak aku dapat jemputan kenduri kendara ..

3 comments:

Kemat said...

selamat bertunang untuk kawan kamu.

RaFFLeSiA MeRaH said...

slmt bertunang...alam pertunangan ni byk dugaannyer...kena byk2 sabar, kena byk2 beralah, iman kena kuat...muehehehehe, ni nasihat utk diri sendiri gak, hang gtahu kwn hang tu tau...hang bila lak nak tunang?

ezatulhaq said...

kemat : b/p kawan aku : terima kasih atas ucapan tu
RM : ko doa-doakan jer laaa mana tau mendung tu cepat pergi dlm idup aku ni .. hahahahha