Tuesday, December 12, 2006

Rockin' into the Future- Futuristic Nite



Location : Putrajaya

Tak pernah sepanjag hayat aku join dinner , this is the first time i join the caremony ( should i said as caremony ? bedal jer laaa) tema futuristic aku bedal dgn tema aku sendiri sebab aku sekadar nak enjoy the night bukan poyor nak menang apa apa pun . Hujung-hujung thn ni dengan umur yang dah makin banyak ni aku rasa ok laaa jugak event tu .. sebenarnya lebih pada majlis perpisahan dgn college tapi di top up dengan majlis yang seangkatan dengannya, jadik tak la nampak sedih sangat .agaknya my company nak bagik nampak mcm " win and win " situation kot but its work.
Aku dapat duduk kat meja depan atas belas ihsan member aku yang sudi chopkan tempat ( credit tu Gee ) sebab sanggup jadik tukun demi tuk kengkawan tengok view yang menarik tertarik dan the BOOM .
Macam macam gelagat dapat aku tengok dari yang tersipu-sipu malu sampai laa tahap malu malu alah ..tapi adat laaa kan .. banyak org banyak ragam so have to accept it.

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

muehehehe...aku pun dah jarang sgt gi dinner, maleh lerr nak bersiap lawo2 ni...tapi kalau pegi pun takat baju biasa jer, takder la time nak gi dinner tu nak pi beli baju baru lak...xder la sampai camtu sekali...buang masa aku jerk...lagi satu buang duit aku jerk....

ezatulhaq said...

rafflesia merah : betul tu aku pun bedal baju yg ada jer,nak melawo lelebih nanti terkeluar plak bijik mata kengkawan aku, nanti diorang ingat aku dah ilang ingatan plak heh heh heh

RaFFLeSiA MeRaH said...

weiii...tadi aku lum ader profile bergambor...ni aku baru mintak tolong ngan kwn aku create kan gambor lak...sumer member2 blog aku ader gambor, aku nak jugak ader gambor sendiri...eh, tapi ko x der gak gambor yerk...hehehehe...

ezatulhaq said...

cesss ni tak bleh jadik ni , ko dah upgrade selangkah dari aku ni .. akan aku buat jugak lepas ni