Monday, December 11, 2006

Dejavu 1978




rindu nak mengupdate entry kat blog ni tapi tak tau apa yg nak ku updatekan .. dok terpinga-pinga nak mengupdate tetiba terdetik ati nak flasback diri aku sendiri ..kengkadang rasanya seronok jugak jadik budak kecik ..tak payah pk apa apa pun ..korang penah tak masa kecik nak terjadik org besar ? aku rasa penah kot .. mcm bebudak yang lahir thn 1978 mcm aku ni rasanya banyak benda yang kita rindu sgt-sgt..rindu lagu new kids on the block yang swing sana sini tu ..rindu kat lagu siti fairuz yang dagunya terkedepan ..teringat bait-bait lagunya " bila ku rindu aku tersebut nama mu .." ( masa tu Siti fairuz suka sepit rambutnya kat belah tepi pastu bubuh bunga ala ala bunga manggar kat kepalanya ..heh heh heh time tu plak , tetiba teringat pada masa tengok meero attack dgn bait -bait lagu " balade ni mayate..tode nikudu ..manacheminga tudichiminga"..kat kepala aku ni mcm mcm yg terflasback antaranya :

1. skim susu skolah yang harganya 30 sen tu ..bila bawak balik umah simpan dalam peti ais bila minum rasa perhhh..
2. Lagu minum milo anda jadi sehat dan kuat !!

hehehhehe.. apa lagik yer yang paling best ? i'll recall later and update soon ..

* mengadaptasikan gambar anak sedara aku yang dok merenung jauh ..

1 comment:

RaFFLeSiA MeRaH said...

slm perkenalan...haáh, aku pun ingat gak benda2 yg ko ingat tuhhh, tapi kat sekolah aku jarang dpt susu skim tu...dpt pun air kotak jerr...slm perkenalan...1stime masuk sini...