Friday, January 19, 2007

- Karikatur & CM -

today berlari berkejaran ke Central market , sebab nak mintak artist2 yang berkeliber kat sana meng karikatur kan wajah bos-bos kat dept aku ni. Bercerita pasal CM ni dah berkurun jugak aku tak p sana , waaaa.. skarang CM sudah maju laaa.. kedai makan yang kat tingkat atas tu dah tak mcm dulu , skarang ni dah upgrave hatta sampai tahap tempat membasuh tangan pun depa dah upgrade ke patern kuali .. ( kuali bebetul tu dia buat tempat basuh tangan , oastu paipnya mcm ala ala kayu pokok) kagum aku lima lakhzah .pastu ada plak persembahan angklung .. brother ni main angklung mcm "jitu" giler sebab teknik dia goyangkan tangantu kalah pengantin lelaki goyang tangan tok kadi.Macam-macam lagu laa dia layan ... dari hindustan ke lagu-lagu bombastik IRWANSYAH .Sementara tunggu Brother "Ujang" yang terel tu melukis 3 karikatur , meronda la aku jadiknya ..
Bercerita pasal karikatur ni .. memang cun gila aaa mamat ni lukis , sampai muka bos aku tu dah jadik mcm kartun aaa plak rasanya.. Tabik 3 kali tuk dak UJANG!!

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku pun same...dah berkurun x menjejakkan kaki ke central market tu...byk cenderamata x kat saner? hadiah untuk besday ader x? yg cantik2 laaa....

Kemat said...

huh, dah lamer x ke saner.. dulu, CM jadi port utk pertemuan bile trun KL..yelah sebut CM semua tahu..tunggu depan kedai Mc D tu.. err..itu gambar kartunis ujang yg dulu meletop kat majalah GILA2 ek..

Puteri Satu said...

rm nak kasi hadiah besday untuk aku ke..wekekek..???

baru update ye...lama dah aku tak jengok blog ko ni...sebab tak penah nak update.....dah update okla tuh...

abc said...

weh deknon bila nak update blog nihhhh!!!