Monday, March 05, 2007

kancil Oh kancil

~ pagi ni mcm biasala berkobar-kobar aku nak p kerja .. usai solat subuh aku pun bersiap-siap seperti biasa.. jam 7:15 am , aku dah dok dlm keter sambil layan erra punya topik pagi " Lambat Jodoh " ..dok pok pek pok pek dengar caller bercerita tetiba aku perasan si kancil aku ni , mcm tak sesemoooth biasa..temp high mencanak melepasi "H".. aku dah kalut dah ..nak tak nak aku berenti jugak kat highway karak tu... berasap beb.. bonet depan aku tu ..lagik la cuak aku dibuatnya.Kebetulan kat situ ada bas intakota dengan penumpang yg agak sarat padat aa.. so semua mata dok tengok aku yg kelam kabut ngan asap berkepul-kepul....
eh tetiba plak aku malas nak bercerita.. nanti jer la aku sambung.. hehehehhehe

5 comments:

Anonymous said...

meh aku tolong sambung kan...leh?hehehe.. sesudah itu tersadai lah seekor kancil ngan tuan nyer yg panik ditepi jln yg sesak dgn kenderaan yg bertali arus...si tuan cuba utk menyelamatkan sang kancil dgn memberikan bantuan pernafasan dr mulut ke mulut tetapi masih tidak berhasil juga.. dgn nafas yg ter cungap² si tuan mencapai telepon bimbitnya dan cuba menghubungi kawan²nya supaya sang kancil yg tinggal nyawa² ikan itu dpt di selamatkan..setelah tu...jeng jeng jeng..

ezatulhaq said...

ko ni enot , aku kunyah2 jugak ko ni nanti.. nyibuk je kat story board aku ..

Anonymous said...

tu tanda2nye ko kena tukar kepada kereta baru..kereta kebal pun ok!

RaFFLeSiA MeRaH said...

yey...dah update yer, camtu lerrr, eh2...baru teruja nak baca entry dia, leh pulak wat entry tergantung, nak kena hukum gantung minah ni kang....grrrrrrrr....eh, ape citer bab jodoh lambat tu yerk...nanti citer sambungan masuk sekali yerr...sbb nak tau gak, aku ni termasuk dlm spisis tu jugak...hehehehe....

Kemat said...

kalau aku sambung citer tu, tiba2 ada seorang jejaka macho datang menghulurkan bantuan. bayangkan seperti hero datang menyelamatkan heroin.

Muzik background
"tiba2, hati berdebar..oooo. di kau berdiri dihadapan mata".

Sapear mau sambung...