Friday, March 23, 2007

Notes 4 JC mummy


wowww..lama dah aku tak menjegah blog aku ni, skali aku klik kat address ezatulhaq ni perghh mcm pegi kat umah org lain ..anyway ..triple tq to JC Mummy sebab sudi godek-godek and redesign blog aku ni . Nak mengharapkan aku buat, dengan tekanan emosi dan spritual yang aku alami sejak dua menjak ni.. tak mungkin menjadik la blog yang indah di mata ni...
Jd as promises by myself, aku pun dedicated this entry tuk JC Mummy yang nak menerapkan unsur "low-profile" jer.. so tak payah aa aku war2kan sapa JC Mummy ni .. Cuma ahkak ni mmg terel the merel la dalam pembikinan dan pengubahsuaian design-design yg popular dan canggun. Mcm dah tahap-tahap Eric Casa Impian la pulak.. bak kata pepatah
" yg huduh dia boleh molekkan . yg molek dia buleh huduh kan "




TQ JC MUMMY !!!

7 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

huhuhuhu....tekanan emosi? seram lak dengar...apepun tahniah sbb rumah dah bercat baru...

Leyla Shuri said...

salam perkenalan,
terima kasih komen buah mengkudu.

ezatulhaq said...

tq kak lela , sebab buat kunjungan balas.. jasamu kukenang

Kemat said...

sekarang musim cat rumah gamknya.. ramai bloggers dok sibuk hias rumah..bagus...makin berseri2 umah..saya gak mals nak tukar lagi

RaFFLeSiA MeRaH said...

hapdet plzzzz....

Anonymous said...

weh deknon, umah dah cat baru tak reti2 'hapdet'..bau cat lagi nih haaaa

Anonymous said...

salam...
Errk ni 1st time bagi komen but no komen..