Thursday, March 08, 2007

= Entry yang tertunggak =

hehe siap ada 2-3 spekulasi pasal ketobrakan keter kancil aku kat highway karak baru-baru ni. Mcm2 yg korang usahakan untk memastikan keter aku tu bertambah tobrok lagik aaa.. SI ENOT siap guna isu CPR ..SI KEMAT dengan isu ala-ala CINERELA, siap ada yang suruh aku tukar keter baru lagik.. cesss.. nak tukar keter ? NEHI KARUNGGI INSPELTOR SAHAB !! kancil tu my first car n will always be my no 1 car during 7 - 10 yrs lagikkk..Dlm zaman yang serba canggih dan tol naik mencanak-canak ni .. dengan minyak yang naik reger tak kira masa .. aku sayangkan kancil aku tu.. Tula reter aku yg paling mahal penah aku miliki .. hahahahaahhahhaha I LOVE U KANCIL !!


this song is dedicated to my kancil
( nada dia ala ala lagu Raja EMA : Tajuk Lagu : JEJAKA IDAMAN )

Oh kancil engkaulah besi idamanku
tiada lain yg ku rindu hanya kamu
Oh Kancil jgnlah ko meragam selalu
Jagalah juga poketku sayangku

CHORUS #
Poketku bukan penuh selalu
Kadangkala bolos bertalu
Usah kau susahkan diriku
KANCIL ku

5 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

wuishhh...cipta lagu cam m.nasir pulak dah nihhh...hehehehe, leh masuk juara lagu ler kat tv3, kalo cenggini...silap2 leh jadi juara tahun 2007...kekekeke, silap2 paklah terus pengsan dengar lagu ko nihhh....

maklang said...

wadu..waduh....siap lagunya lagi....ha..ha...

abc said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

alahai 'deqnon' sabo je laa

HEMY said...

ni lagu dr aku :
(rentak tomok sejarah mungkin berulang)

aku tak ada keta..
entah bila nak beli satu..
gaji bukan beribu2..
duit hantaran..pun dh beribu...

wahahaha!!