Wednesday, May 03, 2006

L A N G K A W I


Aku bukan nak sgt cerita pasal LANGKAWI ni tp memandangkan dua subjek di atas tu terlalu extrem dengan Langkawi bebaru ni sampai tergamak p berterbangan ke sana dengan hasrat yang satu nak mencari ketenangan.Tetapi sejurus saja tiba di KL ni ada desas desus yang aku dengar berkenaan cuaca yan takl memberangsangkan diorang . Cuaca panas skarang ni yg menyebabkan salah sorang dari diorang ni kena attack sakit kepala ...antara dialog awal yang aku dengar :

" tak perr kipas tangan ada " <-- ni masa diorang tengah berpoya poya kat pasar apa tah namanya
"kepala aku sakit aaa, cuaca panas.. x sesuai dgn suhu badan aku ni " <-- ni dialog lepas diorang balik .

heh heh eeh ..
ternyata subjek diatas amat berpuas hati dengan perchutian diorang tu..
aku dengar desas desus menyatakan diorang ni p Indon plak lepas ni.. semoga cuaca dgn suhu badan diorang mengijinkan mereka berpergian ke sana ..

Untuk dua SUBJEK diatas aku ucapkan " semoga hasrat korang untuk beterbangan di Indon menjadi kenyataan "
hehhehehe

1 comment:

Anonymous said...

tah nyer jom ler join p kk, nk wat per terperap kat opis aje..lama sgt dok terperap leh jd ikan pekasam lak..cam ikan pekasam yg kiter tgk kat pekan rabu arie tu kan roziey..hehehe
sekali sekala p ler beridah skit..