Friday, May 12, 2006

* K a i n * R e n t a n g *

" MEREKA KATA UBAH GAYA HIDUP
IBU KATA PROTES SAMPAI TURUN "

Smalam masa dok bawak keter, terpandang satu kain rentang sempena hari ibu ni , hmm menarik ayat dia penuh makna tersirat ..jadik hari ni , dlm perjalanan p opis aku berenti kat stesen putra Jelatek then jalan kaki menuju ke kain rentang ni ..

Masa melintas jalan tu ..ramai gak org tengok2 tp aku buat ala ala macho jer aa, then snap gambo kain rentang ni .. ada beberapa perkara yang aku suka tentang kain rentang ni antaranya ialah :

# Gaya bahasa dia .. mcm peluru terus ke sasaran

# Presentation tulisan kat kain rentang ni .. puak puak yang buat kain rentang ni bijak mengatur susun atur tulisan , nampak kemas dan sedap mata memandang

# Lokasi kain rentang ni , memang tepat

dan .. yang terakhir insan yang mengambil gambo ni .. hahahhahahaha ( aku aa tu ) walaupun hari ni aku rasa aku mcm gila2 sket tapi puas ati beb!!

No comments: