Wednesday, May 03, 2006

* G A S T R I K *

Hmm korang nampak tak dua orang wanita kat atas tu? skarang aku nak korang fokuskan pada wanita bertudung kuning ketam yang sedang mengerutkan mukanya tu.. wanita tu aku rasa sedang menahan sakit gastrik yang dideritainya.Makcik yang sedang pegang kek tu pulak sedang menyuruh seseorang mengambil ubat untuk wanita bertudung kuning ketam itu ..

Aku rasa wanita bertudung kuning ketam itu takkan melupakan tarikh hari ini , sebab dia telah menyebabkan air mata ibunya mengalir laju lebih dari 4 jam. Aku pun antara pelakon tambahan yang memainkan peranan yg kurang penting dlm tragedi gastrik ini. Dan sudah pasti HEROIN cerita 'Gastrik' ini adalah seorang gadis berkereta hitam bersama bodyguardnya.. ( gambar akan diupload setelah aku beli digicam ).

Antara kronologi cerita Gastrik ni ialah :

Tarikh : 3/4/06

Masa kejadian : ( 2:30 pm - 8:30 pm )
1. Tengah hari tu aku dapat panggilan dari akak wanita bertudung kuning ketam ni , bertanyakan pasal ahdeek dia , aku kata aa aku tak tau , pastu aku pun p la buat investigation

2. Aku cuak jugak kalau dah tetiba mok apok tpon tanyakan anak ni, instinct parents ni lain macam sket .. bak kata pepatah aura mak ayah ni lain ( tp bukan aura seri atau aura genius aaa!!)

3. Petang tu aku terima lagik call , tanya pasal wanita bertudung kuning ketam ( selepas ini disingkatkan jadik WBKK ), aku kata aku dah mintak member p tengok-tengok kan waktu balik nanti .

4. Pastu waktu nak balik umah , aku terima lagik panggilan dari keluarga WBKK ni , hati aku dah tak sedap dah.. aku p aaa contact HEROIN dlm cerita ni dan heroin tu kata nak p ngan mak dia lepas maghrib .

5. Aku terima lagik panggilan dan aku dah takut plak nak jawab sebab aku tak tau nak kata apa dah..

6.Lepas maghrib aku terima lagik panggilan tpon dari Ahdekk WBKK ni , aku pun bagitau aa HEROIN dlm perjalanan ( walaupun jam teruk .. tp heroin bawak bodyguard dia)

7.Terima sms dari adik WBKK ni siap bagitau yg family dia risau , then bagitau yg mak dia dok seriau dari petang tadi

8.Terima panggilan tpon , background panggilan tu sudah pastila tangisan dari seorang ibu, aku dah mmg kalut masa tu ..

9. Zassssss!! aku tpon heroin dan heroin sudah berada di tempat kejadian.. Alhamdulillah WBKK tidak mengalami kecederaan yang menggusarkan hati .. cuma.. cuma..cumaa.. sepi sebab sakit GASTRIK

* Moral of the story : Mengapa sepi tanpa berita... hahahha

2 comments:

Anonymous said...

mintak maap kengkawan sume....
terima kacih bebenyak tuk heroin ngan bodyguard dia..
aku rasa bersalah sgt nie..kat korang sume..& terutama sekali kat family aku kt kg...mintaak maap mak sbb tertumbahnya air mata mak sbb risaukan anakmu ini..waaaa...
tobat dh aku tak nk wat camnie lagi.. aku nk p cari hp jugak arie nie... waaaa ....mintakkk maaapppp sumeee...mintakkk maaapppp... mintakkk maaapppp...

Anonymous said...

1 lg hikmah...aku tau bahawasa nyer kawan² aku jugak begitu mengambil berat akan diriku yg sebatang kara di perantauan ini...
terime kasihhh kengkawan...aku sungguh terharu..sobsek..sobsek(sapu igus)