Wednesday, May 10, 2006

k a k i , o m a k

hmm sejak 19/2/2006 kami sekeluarga akan berulang alik ke HKL 2 kali seminggu untuk cuci luka kaki omak , kat Bilik 33 ni laa kegiatan mencuci kaki omak dijalankan oleh beberapa anggota Footcare .Actually bilik ni khas untuk pesakit diabetis dan agenda kaunseling untuk pesakit ni .. sebelum kami enter bilik ni omak telahpun menerima rawatan di Wad Orthopedik selama 27 hari.. selama 27 hari jugak aa family aku dok gilir gilir tdo kat spital.Sengsara jugak aa masa tu dah la adik lelaki aku patah kaki sebab xcdent lepas tu omak plak terkena tulang ikan


















Alhamdulillah aa skarang ni luka dek 4 kali operation kat kaki mak aku tu dah semakin ok.. tp menurut kata akak-akak kat klinik footcare tu kaki mak tak leh dipijak selama setaun sbb daging muda. Jadiknya skarang ni mak aku bergerak menggunakan pacuan 4 rodanya heh heh eh ..Peaceful gilerr bila mak balik kat umah .. tak der aa aksi aksi tdo kat kerusi dgn aksi takut2 aku mengenangkan hantu spital lagik .. hahha

1 comment:

Anonymous said...

gUe taK LeH tGk yANg nIe... uWWWwwwAAaaaHHhhhhh... ||paRtnEr||