Monday, July 16, 2007

MUET oo MUET

Alhamdulillah Ya Allah ..
4 thn bergelumang dgn pelajaran , tiap yg mula akan ada akhir..Syukur ke hadrat Ilahi menganugerahkan kesabaran untk aku tempoh semua ni.. hari ni result Muet akan keluar , result yang menentukan aku dapat settlekan ke tak pengajian yang aku lalui 4 thn lepas.. pepgi buter aku klik website tu tapi hampa.. result tak keluar2 .. MUET tu dah aa payah .. aku yg kurang bijak dalam Bahasa Inggeris ni mmg jaki jipang la nak amik subjek ni..tapi itu antara subjek wajib yang aku kena habiskan kalau nak dapat skroll ( betul ke tak aa aku eja ni)..Pepagi jugak aku dok call org Majlis peperiksaan Malaysia , tanya bila nak keluar result depa kata pkl lepas pkl 10 pagi.. tunggu punya tunggu dah berapa kali aku klik nak tengok result ..taraaaa..
akhirnya ...








Alhamdulillah , syukur lepas jugak .....walaupun tak la cecah 'warna-warna pelangi ' tapi melepasi tahap yg dikehendaki
Now i'm officially end up my part time study and Syukur ya Rab atas anugerah Mu ini..

I'm dedicated a thousand thanks to : ( hah hah ah ala ala menang anugerah la plak aku ni )

1. Terima Kasih Ya Allah kerana menganugerahkan ketabahan kat aku , waktu yang paling


mencabar sekali adalah waktu mak aku sakit masuk spital masa tu plak nak anto assigment


kena ada study group lagik..ngadap pc lagi ..ulang alik ke hospital lagi p seri kembangan


lagi ..kemudian disusuli plak abah aku sakit masuk spital jugak ngadap assigment dan test2


yang bertubi2.Sesungguhnya aku insaf disebalik dugaan ada kemanisan.


2. Mak Abah dan keluarga yang banyak tak kisah walaupun aku jarang2 balik kg , jarang2


attend kenduri-kendara atas sebab nak settlekan assigment dan preparation tuk exam .

3. Kawan2 yang tak terhitung namanya yang menjadikan aku tabah mengadap buku dan


ngadap LMS tanpa jemu dan berpoyo-poyoaan menghadapi tahap tahap tekanan


melampau.Kengkadang tekanan yang aku kira melampaui batas-batas manusiawi .. ( tdo opis


beralaskan lengan, tdo kat kerusi opis dek keranan ngadap assigment masa bulan


Ramadhan , binding assigmnet yang tah hapa apa kaedahnya dan mcm2 lagi heh heh heh )

4. Terima kasih jugak kat roh aku dan jiwa aku kerana still maintaine tuk ngadap pancharoba


ni .kalau tension je aku ngadap makanan .. heh heh heh ( sesungguhnya hidupku , matiku,


ibadahku hanya untuk Allah )

5. kepada anda..ye laa anda laa..sapa lagik ..yg sudi baca..dengan ucapan TERIMA KASIH


laaaa!!

7 comments:

roziey said...

Bestnyeee aku dengar citer org dah habis blajar...
aku ni masih dok merangkak-rangkak lagikk...

syukur pada Allah sebb salah satu bebanku iaitu MUET dah lepasss gak...

thanks and kredit to nor & enod sepanjang kt blajar korang byk bagik perangsang kat saya.

Anonymous said...

T A H N I A H!!!...

aku mmg tabik spring ler kat ko...
akhir nyer segala keringat..penat lelah..igauan dan tangisan..dpt ko harungi.....segala kepahitan tersebut dirasakan amat berbaloi setelah kejayaan dpt dicapai.. (hehe berpalsampah lak..)

chaiyok..chaiyok...tuk ambik master lak..hehehe

ezatulhaq said...

master ? hishh tak mboh lagik aaaa.tunggu next generation and session aa..rest dulu aaa...

Anonymous said...

jgn risau roziey...
setelah analisis di buat...dan di pk kan baik buruk nyer...ngan ini kami istiharkan bahawa...kiter akan konvo bersama-sama pada ujung thn nie...hehe...kiter kasik pecah panggung...eehh salah ..kiter kasik pecah ..dewan konvo tu...hehehe

roziey said...

Sedeyyyy....ooo..dan terharu dpt kawan cam korang...hanye Allah yg dpt balas budi baik korang.

doakan saya yekk...insyallah next week saya akan menduduki peperiksaan lagik utk sekelian kalinye.

ezatulhaq said...

ini blog aku laa.. korang kalau nak berborak2 p guna ymsg laa.. hishh penuh nama korang je ni

Kemat said...

tahniah....saya pun terkulat2 jika kene amik subjek nie