Tuesday, May 29, 2007

GoL & GiNcU

walllah!! tak penah hayat aku menyepak bola , tiba mlm tadik aku dok menerajang bola dengan keadaan yang langsung tak bergaya.Demi nak kurus , aku sahut cabaran si Fanim bermain Futsal.Sebelum ni mmg tak malas main futsal tp mlm tadik aku mcm org ilang akal dok lari ke hulu kehilir walaupun meyepak bolanya dapat sekali dua, tp pueh hati sebab dapat lari sesuka ati tanpa mempedulikan orang lain ( ladies night la katakan so no man allowed ) . tapi dlm pada sesuka ati tu ada gak yang tak beshnya, heh heh eh yg tak beshnya aku jatuh mcm nangka busuk , gedebushhhh masa sibuk berlari..bahananya sakit pinggang aku , bukan sebab memandu tapi sebab bedebum jatuh ..tapi apa apa hal pun mmg best and release tension aa main itu FUTSAL. ala ala cerita gol& gincu pun ada gak ...aku rasa kalau nak kurangkan penat berlari boleh amik port keeper sbb tak der aa banyak sgt bergerak .Next time boleh jengah lokasi keeper plak ..
Balik umah terus melepek mcm tapai , lepas mandi dan hapa segaler..terjelepuk aku carik toto dan ZZzzZZzzZZzz

2 comments:

Kemat said...

huh..dah main futsal lak sekarang...bagus tu..bersukan untuk kesihatan

Anonymous said...

ala...makcik..kalau setakat jd keeper baik dok atas toto kat umh aje...hehe..jgn marah tu cuma nk bakar semangat ko aje....chaiyok chaiyok ...akhir kata majulah gincu untuk gol..muhahahaha