Tuesday, May 22, 2007

Lagu frust ...

Bila bercerita pasal connection btw lagu ngan diri sendiri ni mmg ramai org akan kata bila tengah gumbira suka dengar lagu gini, bila tengah berduka suka lagu gitu dan mcm2 lagik..tp hari ni aku nak bercerita pasal lagu frust yang aku suka dengar time aku frust .
heh heh heh .. dolu-dolu time aku muda2 (skarang still muda lagik aaa!! ) tiba waktu tengah down aku suka dengar lagu kumpulan SO7.. tajuk lagu Dan..Masa tu kalau dengar lagu tu , muka aku yg senyum boleh jadik keruh dimuara , pastu boleh terdiam 5 lakhzah . Aku ingat aku takkan hingin nak dengar lagu tu lagik tapi bak kata pepatah idup ni mcm roda ada turun naiknya. Jadik skali lagik aku layan lagu Dan ni.. Mungkin esok aku dengar lagu Din plak sapa tau kan .. heh heh heh ..

*** bila la plak masanya aku nak suka lagu You Are My Sunshine

Dan...
Bila esok,
datang kembali
Seperti sedia kala dimana kau bisa bercanda
Dan...Perlahan kaupun,
lupakan akuMimpi burukmu
Dimana t'lah kutacapkan duri tajam
Kaupun menangis, menangis sedih
Maafkan aku ...
Dan...Bukan maksudku, bukan inginku
Melukaimu sadarkah kau di sini ku pun terluka
Melupakanmu, menepikanmu
Maafkan aku ...

Lupakanlah saja diriku
bila itu bisa membuatmu kembali bersinar
Dan berpijar seperti dulu kalaCaci maki saja diriku
bila itu bisa membuatmu kembali bersinar
Dan berpijar seperti dulu kala

No comments: