Friday, July 27, 2007

Pre-Konvo :




kerna terpaksa aku ambil jubah itu

Dok happy2 sbb officially settle MUET ingatkan boleh aa pendingkan graduation date, sebab kalut sana sini then ada plak yg kata tak sempat masuk Senat sbb result keluar lambat ..jadik aku ni pun dok 'la la la la ' jer lerr.. tup tup member bagik loud speaker kata paksa rela kena p jugak..kaedahnya " take it or leave it " kalau ko tak nak amik jubah sem ni tahun2 depan ko tengok je la kawan2 lenggang kangkung p amik skrool tu ..
Aku yg kalut malut ni pun hapa lagik .. meloncat ala ala superman call sana sini nak cari info .. bak kata pepatah " sudah terang lagik bersuluh..benar bagai di kata " ..PAKSA RELA la aku p ambik jubah tu pada subuh shafie 21/7/2007..Laaa ni excited thah kemana preparation tah kemana ..kalau nak amik exam tu ada laa jugak baca buku seminggu dua ..ini gap masanya dgn kejadiaan sebenar dalam seminggu, dah la tengah2 bulan kaedahnya pakai jer la busana apa yg ada..yg penting tudung jer yang baru sebab baju .jubah tu dah cover dan mana done nak cari
baju ..
Jadik aku ngan beberapa ketul member aku pun p la test jubah yang diagung2kan oleh mereka yang dah abis belajar tu .. ha ni laa hasilnya..
Dalam paksa rela tu ..nampak jugak kepoyooan aku , muahahahahahah




1 comment:

Anonymous said...

cian nyer...tapi org kata ..org yg teraniaya nie doa nyer makbul..kire kiter pn dianiaya gak ler tu kan...
so ape lagi...doa ler lebih² skit..hehhe