Tuesday, March 04, 2008

UNISEL " Dunia Baru"




kata org tak kenal maka tak chenta .. skarang ni rasanya saya semakin menyukai kerja saya .. menapakkan kaki ke kampus yg agak jauh dari hiruk pikuk kota mmg satu pengalaman baru. Mengetuk pintu bilik adik2 pompuan di UNISEL juga mecabar saya supaya menjadik lebih agresif .. hahaha rasa nak gelak pun ada ..mcm buat sport check zaman skolah pulak .. tapi tinggi ooo bilik adik-adik ni.. tercungap-cungap jugak laa di buatnya ( paling tinggi tingkat 4 beb !! kali dengan 5 bangunan dah berapa tu ) . Satu yg saya sedar sekarang ni perbezaan student skarang ni lebih creative.. ada satu bilik tu siap buat note " menjual buah-buahan potong tapi pkl 7 dan keatas sahaja", ada pulak yang menjual burger , top up phone, yang buat kedai dobi pun ada !! hahaha cayalah bebudak ni creative bertingkat2 sama mcm bangunan diorang !! ) meredah kepanasan juga satu cabaran jugak .. sampai member saya siap sound " udah2 laa tu pakai sun block tu.. kalau nak hitam hitam jugak .. muka ko pun bukan putih melepak pun " hahahhaa.. Upss lupa nak bagi credit to Dilla yang sudi membawa saya menaiki kereta kelisa kelabunya.. harus member ni busan dgn saya sbb kerja saya masuk keter ZzZzZz.. saya pun tak tahu mengapa saya jadi begitu .. walhal saya berhempas pulas menahan ngantuk tetapi .. GAGAL..

Makan Cendol mamak :

selama 5 hari kami berulang-alik ke UNISEL , harus melalu mamak cendol yang tekun bekerja ni .. maka hari terakhir kami gagahkan diri untuk merasa cendol mamak ..
++ " mamak saya mau cendol jagung yaaa"
-- " ok "

2 min kemudian
-- " adik cuba rasa ini cendol , semua saya taruk .. kacang ,jagung,jelly,pulut semua ada "
++ toing toing .. ( dlm hati : aku nak cendol jagung )
namun sebab mamak tu excited dengan kehadiran tetamu .. dia balun semua perisa cendol .. jgn ditanya saya sedap atau tidak .. saya makan kerana mata tua mamak cendol itu amat sayu dan layu .. menunggu tetamu ..

No comments: