Saturday, March 08, 2008

Undilah kita semua ...



salam , lama sungguh tak update blog.. wokkeyy org dok ralit cerita pasal pengalaman mengundi aku pun dok nak cerita jugak ..
Alhamdulillah dah 2 kali aku menjalankan tanggungjawab sebagai pengundi ..detik mengundi kat lokasi yg sama tapi suasana berbeza..

Pengalaman pertama:
time ni mcm buduz2 je nak p ngundi ... org suruh beratur aku beratur .. dah sampai tahap2 nak memangkah dan tunggu nama kena panggil .. mcm suspend la pulak .. hahahahh aku terus ingatkan dlm ati ..jgn tanda rait tapi tanda pangkah ,,, X
heh heh heh ingat lagik .. punya la xcited nak look n feel pengalaman mengundi ni .. mlm lepas pilihanraya aku siap p markas dgn member.. hehehe punya la ramai org .. tp skarang ni dah tak mau p dah .. tak tegar ...

Pengalaman ke dua :
masa ni umur pun dah banyak otak pun dah berjalan sket heh heh heh .. so memulakan langkah mengundi dgn confident jer.. tiba kat pusat mengundi dan nak check nama khemah2 parti .. tiba kat parti biru tu.. aku dok berdiri mcm tiang seri tegak berlima jerr.. diorang buat derk je kat aku ..cess aku pun memalingkan langkah ke khemah satu lagikkk .. Alhamdulillah ... dilayan dgn baik ( siap bagik hint lagik tu.. dikk bila mlm jgn lupa tengaok apa ? ) hahahahha .. nak tergelak pun ada .. mcm2 teknik peraih undi ni .. tapi kali ni rasanya beratur kat saluran 5 punya la jenuh menunggu .. rasanya muda-mudi dah faham tanggungjawab kot, tu yg jadiknya beratur tak hengat ..

Kesimpulan :
hahah mcm karangan la plak siap ada kesimpulan .. pengalaman pertama dan pengalaman kedua mmg banyak beza.. moment yg mmg tak leh dilupakan laaaaaaaaaaaaaa..

No comments: