Friday, June 02, 2006

M A K A N



Makan time, Bila cerita pasal makan ni ... ada 2 benda yg baru aku n the gang makan bebaru ni iaitu ...

1. Makan kat big plate

Mak oii makan kat sini terkedek kedek kitorang nak settlekan makanan yg ada sebabnya bapok punya banyak makanannya.ingatkan tahap manusia jer aa makanannya..ini pulun tahap jin dah ni .. makan jugak aa apa yg terdaya

nyeh nyeh nyeh ni aku yang order .. namanya tuna sandwish ..beso kan roti dia sampai 2 set tuu..mengah aku nak makan ..

haaa yang ni si aishah yang order aku pun tak tau aaa nama dia apa


hmm cuba korang tengok kat mushroom soup ni..siap tebuk kat tengah roti ..terkejut masa 1st time aku tengok , masak jugak aa kitorang 3 org nak settlekan



2. Makan bubur kacang .. yang ni kat opis, ada training jd selepas training dan waktu antaranya adalah waktu untuk makan , jadikkkkk..apa lagikk...lari lari lariiiiii member aku dapatkan bubur kacang untuk aku..
credit to aishah sebab amikkan bubur kacang

4 comments:

khairi said...

makan baca bismillah dan doa......

khairi said...

lain kali ajak makan skali woooooo
teliur dibuatnya..........

lin said...

wah..seronok ko makan ye...
nor?nape kurus...

ezatulhaq said...

heh heh heh leen ..apa khabar woiii..lama aa tak dengar cerita ko ..kurus ko kata ? tu super impose punya gambo tu ! hahaha