Friday, June 30, 2006

M E J A K U

pergh lama dah tak update blog ni , dah bersawang dah .. hari ni nak cerita pasal harta-harta yang ada kat atas meja aku ..

1: keychain
haa yang ni kumpul sejak aku kerja sampai laaa ni, kengkawan yg p out station
dan yang teringat akan diriku ini akan belikan as a sourvinour. Jadik kerja aku
ngumpulkan bender-bender ni aaaaa


2: Kad
ha kad wish ari raya, ari jadik ..ada 5 jer aa tak banyak.. kad jemputan kawen langsung aku tak buat collection ..tak
sesuai dengan kehendak dan gaya ku ...



3. Frame gambar
Frame gambar yg bentuk tangan tu aku beli sendiri , jadi bubuh aa gambo-gambo anak sedara ke, sepupu ker..gambo
kengkawan ker



4.Rak Kasut..
Heh heh heh rak kasut ni bukan atas meja ek .. ia duduknya dibawah meja, tempat bubuh kasut dan beg dan kotak-
kotak modem, juga boleh disuai padan untuk letakkan kaki bila terasa amat penat.


5. Komputer
skrin gambo baby ni dah lama aku simpan , sejak 2 thn yang lepas kot.. namun aku sukak tengok muka baby tu mata
dia ..perghhhhhhh

1 comment:

Anonymous said...

selerak nyer meja..