Tuesday, June 06, 2006

H A D I A H * B A B Y

hmm ni hadiah untk baby sulung my prend. Jenuh jugak ronda2 nak cari barang baby ni asyik-asyik nampak baju baby..hamper.. balik-balik tu jerr, jadik sekali sekala aku pun buatla satu perubahan paradigma untuk beli kasut baby dan jugak stoking.





Pada pandangan mata aku yg jahil bab bab ke -baby- an ( aku eja bebetul ni ..jgn korang salah sebut plak ) aku pun hangkat jer aa hadiah seperti yg tertera di kaca monitor ni.. kira orait aa regernya tak aaa mahai bebeno ..bersempadan aa ngan pendapatan aku yg tak seberapa ni ..
Pada pandangan mata aku ni cunz jugak aa kasut @ stoking ni ..biila baby ni pakai sure org lain nampak ( itu aa tujoooan aku tu ) ..tp kalau kaki baby tu kecik tak tau aa aku nak kata , jgn mak abah dia pakaikan kat tangan udah la.

1 comment:

aninanie said...

hahahah dah pakai pun stoking tu.... kasut tak muat2 lagi aaa
tapi hari tu lupa nak bg kat nursery booties dia bg mitten jer.. dah le org nursery tu pakai kan mitten tu kat kaki dia hahahha cam pelik tapi kiut.. arigato... aliya sophia kim salam kat untie k-nor dia...