Friday, April 21, 2006

* T E R I N G I N *

hmm meh sini cerita pasal perkataan 'teringin "
heh heh heh . bila cerita pasal teringin ni bukan org m,engandung jer dok teringin ...
aku pun ada keinginan dan bijak jugak bab bab teringin ni ...antara keinginan aku yg belum aku capai adalah :

1. Nak beli digicam
- tang digicam ni susah nak kata , aku ngidam nak digicam sejak zaman org dok sibuk-sibuk tepek sana sini kat fotopages dgn blog depa..sbb aku pun nak huru harakan blog aku ni ngan foto foto tak berapa genik aku ni...


2. Nak abiskan study
- tang study ni insyallah akan tercapai jugak aa kot dalam 2 thn lagik , tapi kata kuncinya adalah : belajar bersungguh-sungguh aaa..kalau malas , tolak kepala otak aku sendiri




3. Rumah
yang ni kena ada belanjawan yg cukup mantepppppp!!


* semoga apa yg aku inginkan terchapaiiiii*

2 comments:

Anonymous said...

ader lagi 1 keinginan tak moh tulis ke?

Anonymous said...

AKu DoAkaN kO bErJaYa MenCaPai sEmuA yANg kO iNGinKaN.. AmiN.. ||pArTnEr||